понеделник, 7 март 2011 г.

Резултати от анкети? - 2

Няма начин да не публикувам резултатите от последната анкета, тъй като за месец - месец и нещо се намериха цели 11 човека, които да й отговорят. Самата анкета беше, за да разбера: Редовно ли посещавате този блог?, а именно да си дам сметка чете ли го изобщо някой, полезен ли е за евентуалните читатели и дали да продължавам да го поддържам. Прави ми впечатление, че почти никой не коментира, никой не оценява конкретните постове, но пък има задоволителен брой прегледи, което за мен досега означаваше, че усилията ми не са съвсем напразно. Тази година дори започна да се увеличава броя на последователите, което е малко успокояващо за съмненията ми в интересността на блога. Та за конкретните резултати от проведената анкета: Редовно ли посещавате този блог?
с Да е отговорил 1 човечец /в проценти 9%/, дано не е на преклонна възраст, та да продължава да ми следи постовете още дълго време.
с Не е отговорил също 1 човек /в проценти пак 9%/ -> жив и здрав да е и дано вече е намерил блог, който да му е по вкуса и интересите, ако ли не да си направи свой.
с За пръв път са отговорили 6 човека  /в проценти 54%/ - благодаря Ви хора, появихте се в най-подходящия момент... точно преди да се откажа от блога си.
с За пръв път, но вече ще го следя са отговорили 3 човека /в проценти 27%/ , които е повече от ясно, че ще трябва да черпя. Само дано не са руснаци, че няма да мога да им насмогна на пиенето... Та ако ми подскажете, кои сте с коментарите си, все ще намеря как да ви почерпя. Разчитам на вас и вашите препоръки относно блога ми.


Няма коментари:

Публикуване на коментар