събота, 16 април 2011 г.

Резултати от анкети! - 3

Ето и новите резултати от последната анкета. Този път  хората, които отделиха време  и желание да отговорят на въпроса: Защо не коментирате постовете? бяха само 7. Това естествено може да означава единствено, че повлияни от предходната анкета са си дали сметката, че наистина може и да съществуват по-интересни блогове. Ако питате мен - тази вероятност е нищожна, но нека опитат, нали затова плащат сметка за интернет - да се мотат из него търсейки нещо интересно.  Искам да благодаря на 6-мата, отговорили - 7-ят едва ли ще прочете изказаната от мен благодарност, защото отдавна си е намерил по-интересно четиво и вече със сигурност е забравил  грубата грешка, която е направил изписвайки unicat_deko в търсачката на Google. Но стига  толкова празни приказки и да пристъпя към конкретните резултати от анкетата:
с Защото ме мързи са отговорили 3 човека /в проценти 42%/, добре, че не подозирате мен колко ме мързи да пиша постовете. Хайде хора стегнете се! Под постовете има и реакции - за тях е необходимо 1 единствено движение с мишката. Вярвам, че можете, нека силата бъде с вас! И Люк Скайуокър го мързеше да използва силата на мисълта си, но пък после направо нямаше удържане. ;)
с Защото не са интересни е отговорил 1 човек /в проценти пак 14%/ -> жив и здрав да е и дано вече е намерил блог, който да му е по вкуса и интересите, ако ли не да си направи свой.
с Че то може ли са отговорили 2 души  /в проценти 28%/ - може, може... айде сега да ви видя коментарите.
с Защото няма какво да коментирам няма отговорили 0 /в проценти 0%/ , ако щете вярвайте, но най-много се страхувах да видя отговорили с този отговор. Никак не ми се искаше да имам читатели, които да нямат собствено мнение.
с От мен да мине ВЕЧЕ ще коментирам пак няма отговорили 0 /в проценти 0%/ , това не ме радва, но пък няма и да ме спре.
с Друго е отговорил 1 човек  /в проценти 14%/ , откакто видях този отговор не мога да спя спокойно. Дори вече обмислям варианта да обявя награда само и само, за да разбера какво ли ще е това ДРУГОТО, дето спира този ми читател да коментира постовете. Мислих за какви ли не причини, и като най-правдоподобна подозирам въпросното "Друго" да е повреда в клавиатурата.

Отново ви благодаря за дадените мнения и ви напомням, че разчитам на вас и вашите препоръки относно блог, за да го направя по приятен за вас, вашите интереси и свободното ви време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар