сряда, 20 април 2011 г.

Swarovski нахлуха и в банята!

Вие може и да сте очаквали, но аз дори не съм подозирала, че и в банята ще се намъкнат въпросните кристали. Но факт е, че Swarovski вече красят батериите и смесителите за вода в санитарните помещения. Внасят лукс това не може да се отрече, а и хората явно обичат да има блясък навсякъде в дома им. Много ми е интересно какво ли ще измислят занапред и дали изобщо съществува предмет, който все още да не е инкрустиран с кристали Swarovski? Може следващата анкета да е нещо от рода на: Къде ще е следващото настъпление от кристалите Swarovski? а) книгоиздателската дейност, б) хранително вкусовата индустрия, в) фитнес индустрията, г) рибарството...  Отново се отплеснах в глупави размисли и догатки. Ето ви въпросните снимки на изтънчените и бляскави смесители.
Източник: lyring

2 коментара:

  1. Работила съм близо половин година в Сваровски а бижутата.Имат много красиви кристали,които за мен са малко прекалени тъй като ако го изпусне той лесно се драска и камъка може да изгуби своят блясък,но пък знаем,колко са известни и търсени като марка.Много често вижда и новинарките по телевизията че са с подобни обици или колиета.Но да има вече и батерии за банята с кристали вече тук ме спечелихте признавам си.Не е нужно при това положение да слагаш допълнителни аксесоари, след като вече си имаш на самата мивка.Много са красиви и са новаторски браво.

    ОтговорИзтриване
  2. Тези кристали са навсякъде,не само по дрехите, по аксесоарите и бижутаа ни, но вече присъстват и много смело в интериора ни.Признавам че ми харесват, без златистото.Придават голяма изисканост ти с удоволствие бих правила с подобен смесител не само за банята,но и в кухнята, стига стилът да отговаря на тези малки камъчета.Това е една смела идея според мен,която ще бъде посрещната с огромен успех.Дано да ни покажете още снимки и развитие в тази насока.

    ОтговорИзтриване