сряда, 11 май 2011 г.

"Lastika" на Величко Великов!

Много се радвам, когато попадна на българско творение в чуждестранен сайт за дизайн. Този път съм особено щастлива защото става дума за стол на дизайнера Величко Великов, който има магистърска степен по специалност промишлен дизайн от Русенския университет.. Вече не помня точно преди колко години беше, тогава дори още не се интересувах толкова от дизайн, но когато попаднах на едни негови бар столчета направо се влюбих в тях. Стояха ми на десктопа близо година. Отново се отплеснах в спомени...
Исках да ви представя един от последните му дизайни. Става въпрос за стол "Lastika". Той е разработен за италианската фабрика LAGO. Представянето му е направено тази година на Milan Design Week и Salone del Mobile 2011. Самият стол е изработен от метална-тръбна конструкция и 40 броя здрави ластици в различни цветове, което го прави доста весел на вид и забавен за употреба. Идеята за цялостния дизайн е стола да наподобява цвете, което според мен е постигнато, а самите ластици ми напомнят на вратовръзки, които вместо да бъдат изхвърлени са послужили за създаването му.
"Lastika"
Няма как да не ви покажа и още един стол със същата идейност - лека и опростена конструкция, но пък пълна свобода в избора на цветово оформление от към дамаска, която предполагам може лесно да смените когато ви омръзне. Столът е разработен отново за LAGO.

А това са въпросните бар столове, които споменах по-горе, и които все още обожавам.Да не ви плаща, но току виж скоро са се появили като нов wallpaper на блога ми. ;)
И още едно кресло отново по дизайн на Величко Великов. Много ми харесва как си играе с формите. Браво на нашето момче. С нетърпение ще очаквам нещо ново от него и  загатнатата линия мебели.

Няма коментари:

Публикуване на коментар