петък, 3 юни 2011 г.

Пост № 200!

За този юбилеен пост реших да ви покажа тези невероятно красиви стенни декорации с пеперуди!  Дизайнът е измислен и реализиран от  Paul Villinski. Тези декоративни пеперуди са направени от стари бирени кутии, събрани от улиците на New York City. Paul Villinski търпеливо изработва ръчно всяка една от пеперудите, давайки нов живот на иначе вече безполезните бирени кутии, превръщайки ги в зашеметяващ дизайн за стените. Не съм особено наясно с невидимият начин на закрепянето им, но крайният резултат е просто поразителен. Естетически и функционални, тези невероятни масиви от пеперудите може да освежат вече омръзналите ви тапети или да заменят старите картини, ако е необходимо. Само си представете какво можете да направите с такъв дизайн в стаята на вашите деца. Радваме се когато видя подобни творби, защото те ме връщат към детството ми, когато в часовете по труд и творчество ни караха да правим подобни интересни и занимателни неща. Ако творбите в стил "second life" са ви харесали, то определено трябва да посетите сайта на Paul Villinski и да видите още преродени непотребни вещи от ежедневието. На мен ми много ми харесаха крилата, които са като разработка  на един съвременен Дедал. 
Подобни постове: еко бижутаamazing sculptures.
Източници: archithings, paulvillinski.

Няма коментари:

Публикуване на коментар