петък, 18 май 2012 г.

Невероятните дървени скулптори на Сергей Бобков!


Често съм се питала дали прецизността е болестно състояние или по-скоро талант, но е факт че така и още не съм си отговорила на този въпрос. Може би е въпрос на лична преценка, защото ако съдим по нашумелия TV формат „България търси талант”, то значи прецизността изобщо не е талант. Явно в родината ни под „талантливи” се разбира, хора които са добри в пеенето и танците, не че няма конкретни предавания с точно такива насочености, ама както и да е. Чрез дългото си встъпление исках да подчертая, че според мен склуптора Сергей Бобков притежава истински талант, изразен в лицето на прецизността. Ще ми се да виждам подобни таланти и в родината ни, но за момента ще се ограничим до Сергей Бобков, който както се досещате от името му е роден в Русия. Творбите на този човек са изумителни. В ръцете на профисионалист, пренебрегнал факта, че да правиш скулптори от дървени стърготини си е същинска лудост и неправещ компромиси с прецизността на изработката, творбите му оживяват пред нас по невероятен начин. Шапка му свалям / не че нося такава/, наистина ми харесват подобни „огледални” идеи. Всеки нормален скулптор би хванал длетото и би започнал да дълбае и изрязва дървото, докато Бобков – от нищото създава живот, колкото и арогантно да звучи. Наистина съм възхитена, защото представяте ли си колко труд, усилия и постоянство са необходими за изработката на подобна скулптура, която нито е в умален вариант, нито са пренебрегнати дори най-дребните детайли. Изумително! Убедете се сами.
Източници: http://www.trendhunter.com; http://www.visualnews.com; http://www.designswan.com

 Горкото пиле, тук е като пърлено, а всъщност още не са му изработили всичките пера.
 Вижте го и този малкия мушмурок. Направо ми къса сърцето.







 А на тази катерица лошо й се пише, ако мама Божка й види опашката. :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар